A Simple Key For دیوار خزه ای Unveiled

Wiki Article

از آن جا که بیشتر منازل و فضاهای موجود در کشور در حوزه دکوراسیون در حدی بین سنتی و شهری در مرحله گذر هستند، عموم مردم به به‌روز رسانی و هماهنگ شدن با مد روز در بخش دکرواسیون علاقه بسیاری پیدا کرده‌اند.

مهم‌ترین ویژگی سبک مینیمال خلوت بودن فضا است که باعث ایجاد یک آرامش خاصی در محیط می‌شود.

از آنجا که المان‌های مدرنیته در کشورمان محدود و معطوف به مواردی است که مستقیم بر روی مخاطب تأثیر می‌گذارد، تهیه، تولید و اعمال آن نیز به راحتی در دسترس است. اگر خودتان به شخصه تجربه این تغییرات را ندارید، از یک مشاور یا طراح دکوراسیون کمک بگیرید تا بتواند تمام نیازهای و سؤالات شما در بخش دکوراسیون مدرن چیست را بر طرف نماید.

هدف این کار جلوگیری از خسته‌کننده و یکنواخت شدن فضای خانه است.

در زیر بایدها و نبایدهای طراحی دکوراسیون درزمینه‌ی ترکیب‌هایی که بیشتر باهم سازگارند، معرفی‌شده‌اند:

چه رنگ هایی با هم ست می شوند؟ انواع ترکیب رنگها برای خانه

هر نقطه از دنیا ویژگی‌ها و خصلت‌های منحصر به فردی در زندگی و فرهنگ زندگی خود دارد. از جمله این موارد سبک زندگی هر بخش و منطقه در دنیا است که از پیشینیان خود نشات گرفته و تا به امروز ادامه داشته است؛ حال ممکن است این موضوعات دچار تغییر و تحول نیز شده باشد.

از دیوارها که دیوار خزه ای گذر کردیم نوبت به کف نشیمن و اتاق پذیرایی می‌رسد. این قسمت نیز در پدید آمدن یک فضای مدرن نقش مهمی را بازی می‌کند. به طوری که شاید اگر در فضایی قرار بگیرید که همه اصول مدرن بودن از بالا تا کف رعایت شده، اما کفپوش و ابزارهای آن درست به کار گرفته نشده باشند، حس نقص و عدم تکامل در محیط شما را مجاب نخواهد کرد که از این فضا با نام یک نشیمن مدرن نام ببرید.

اما ممکن است ایجاد تغییرات در ساختار خانه مانند رنگ جدید کف‌پوش‌ها تصمیم شما برای انتخاب مبلمان یا فرش را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

حتی اگر تمایل به استفاده بیشش از حد رنگ قهوه‌ای ندارید، می‌توانید ریزه‌کاری‌های دکور را به این رنگ بسپارید.

اما از سوی دیگر این موضوع بحث چیدمان را متأثر از تکنولوژی تحت تأثیر قرار داده و خانه را مدرن‌تر نشان می‌دهد.

چه کنار ساحل زندگی کنید یا آروزی آن را داشته باشید سبک ساحلی کاملاً قابل‌دستیابی است .

مثلاً می‌توانید قسمتی از دیوارها را با نقوش هندسی مزین کنید.

اما رنگ دیوارها در دکوراسیون مدرن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

Report this wiki page